SaraKullh

Onsdag 1 october

Kategori: Allmänt

Mja nu är de october och bara  1 månad kvar,fatta :)grymt skönt.men väääldigt pirrit!

har jobbat stängning idag,gick bra! haha gissa vad jag gjorde idag,ni kommer aldrig tro de.. jag plockade upp JULGODIS...en aning tidigt kanske!men lite sugen blev man ju så lite choklad fick de bli haha ;) Blev lite stress idag men de hanns med allt som skulle göras så de va skönt! Fick även skjuts hem från pappsi de va snällt :P Vet inte hur jag ska våga gå hem när de nu är så satans mörkt ute :S men men,anton får fixa nån bil..

Såg nyss top modle också,blev så glad då whitney,plus size modellen vann! hon är plussize i deras värld men normal i våran(ialalfall min) värld! så de va himla bra att hon vann så de visar att man inte behöver vara trådsmal och svälta sig själv lr något annat sjukt!

hmm annars då? nja har varit på rätt dåligt humör idag,lär ju ha varit för vädret!!!!! men nu är snart dagen över och de känns skönt,för imorgon är de torsdag och då kommer Anton hem :) Sen ska jag på 18 års kalas också,Sandra fyller :) stor tjej nu..jag och syrran sak med henne ut på krogen här framöver :) vi kom igår fram till att sanda och malin är väldigt lika angående alkohol och evelina (henneslilla syster) kommer säkerligen bli som mig :)haha så jäkla sant!

njäe nu ska aj se tv..tjohej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: