SaraKullh

stockholm

Kategori: Allmänt

Ja,Stockholm närmar sig med stormsteg och jag kommer prova alla jeans som finns,bara ja hittar mina drömjeans.Malin kommer förståss bli helt galen,men vafan! Jag är alltså väldigt kräsen på jeans,de får inte "buppa"och de ä väldigt svårt att hitta jeans som inte gör de på min kropp ;) Så går de om man är bred om höften och mindre runt låren :S. De där var väl intressant vetande..anteckna :) Ska även ge mig på at köpa nya stövlar,jag går ju som ett arsle så efter ett tag har jag gått sönder skorna :S Inge kul..då nu måste de bli nya! Tro jag ska ge mig på lite klack..vågat, jag vet haha :) 

Klev upp strax före 10,vaknade av nå jävla oljud utifrån hmmm Hoppade iallfall in i duschen och nu blir de till att äta nån frukost! Ska iallfall äta yoghurt,tror LIDL har världens godast,lätt!

återkommer :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: