SaraKullh

Vilket väder

Kategori: Allmänt

Ja,huvvaligen! De smattrar på fönsterbläcket.vilket kan vara rätt mysigt,om man vore ledig och hade nån att mysa med i sängen heeela dagen lång..men icke!

Börjar jobba kl 12,vilket är skönt!Slutar dock halv 9 men..de brukar gå fort då man jobbar kväll också så!Sen blir de hem och mysa lite innan de blir sängen igen haha men nu är de jättesnart helg :P

Igår blev de donken och film med girlsen,de är lite oense om vad filme hette har ja märkt och jag har ingen aning så..hha kan säga att den var rätt hemsk!

helgen då vad händer då?jo de blir iallafall galej på lördag! Sen tar jag de som de kommer i guess!Blir nog bra.

nu ska ja göra mig iordning sen ut i regnet

tjohejs

Kommentarer

  • maria säger:

    aah men den ligger där och väntar på dig iaf :D hihu. Ja på fredag börjar jag 15.45 men jag kan nog vara på jobbet 14.45 :D du får ringa mig då du slutar så ordnar vi det då :o) pussis

    2008-10-09 | 14:50:23
    Bloggadress: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: