SaraKullh

yeah

Kategori: Allmänt

Nu har jag tråkigt,igen!


1. Hur gammal är du om fem år?  25 bast :P


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Frida,jocke och Robin på jobbet :)

3. Hur lång är du? 1.72 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Irene huss glasdjävlar

5. Vem ringde du senast?  Mamma

6. Vem ringde dig senast? Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "grymt,ladda för kylbeställningen imorgon"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? "Sms,för dig som inte vågar prata" haha

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Igår!

11. Vilken ögonfärg har du? Blåögd flicka är jag!

12. När vaknade du i dag? vaknade och vaknade,klockan ringde 9!

13. Vilken är din favoritjulsång?   pass

14. Vilken är din favoritplats? hemma :)

15. Vilken plats föredrar du minst? pass

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då tror jag att jag fortfarande bor kvar här,med man och 3 barn!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? De var väl frida som sa något fyndigt :)

19. Hur stor är din säng? 1,20:s

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbarfast den är inte min..egentligen!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? naaaaaaaken

22. Hur många kuddar har du i sängen? en

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Härnösand 4 life

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? hmm,ja de tror jag! :)

27. Vilken är din favoritglass? Vanilj såklart,gärna mandelmagnum:P

28. Vilken är din favoritefterrätt? pannacotta

29. Tycker du om kinamat? njäe

30. Tycker du om kaffe? nejfyfasen

31. Vad dricker du till frukost? mjölk lr juice

32. Sover du på någon särskild sida? Till höger

33. Kan du spela poker? haha nej ;)

34. Tycker du om att mysa/kela? Absolut!

35. Är du en beroendemänniska? njäe de tror jag inte faktiskt!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, emma :)

37. Vill du ha barn? Ja 3 om jag får välja :)


38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite spanska och teckenspråk

39. Har du någonsin åkt ambulans? ja för inte alltför länge sedan ;)

40. Föredrar du havet eller en bassäng? ehm om de är saltvatten så väljer jag bassäng,annars havet :P

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och resor

42. Äger du dyrbara smycken? nope,lr jo kanske ett halsband!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Topmodel

44. Kan du rulla med tungan? Nopsi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Frida

46. Sover du med gosedjur? tyvärr inte

47. Vad har du för ringsignal? en med fart i

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min morgonrock

50. Flirtar du mycket? De gör jag nog.

51. Kan du byta olja på bilen? kanske ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ne

53. Vilken var den senaste boken du läste? Oj,de va en bok på engelskan på gymnasiet haha

54. Läser du dagstidningen? nej har ingen!

55. Prenumerera du på någon veckotidning? nejsi

56. Dansar du i bilen? Hade jag kunnat så

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rixfm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en stjärna

59. När var du i kyrkan senast? På Oliwias dop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Gunnar

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? hmm 2 dagar tro jag på skogsdagarna

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? oj, kommer inte ens ihåg då någon gjorde de sist!

Kommentarer

  • braxel säger:

    Haha - En med fart i :P

    2008-10-09 | 22:05:31
  • alex säger:

    Den sista va kanske en sågning i höjd me fotknölarna, läser Han din blogg något eller?? ;)

    2008-10-10 | 15:46:35

Kommentera inlägget här: