SaraKullh

SEX

Kategori: Allmänt

sitter ute i häggdånger nu medans min sambo tvättar sin mest dyrbara ägodel,motarden såklart!for hit med lite bullar,de va gött:) inte här så ofta nuför tiden så,de va trevligt! men nu är alla återigen i full fart med att arbeta så nu sitter jag här inne själv vid matbordet! Anton kan inte sitta still länge,lr inte göra något ansträngande på en dag,de är full fart hela tiden..jag vet vart han fått de ifrån iallafall! här äre inga lugna stunder!jobbjobbjobb!

men iallafullafall,jag mår fortfarande dåligt..jobbigt :S har legat hemma på golvet nästan hela dagen..askönt faktiskt,kallt golv med täcke över sig =)haha Anton bara skrattar åt mig han!knasigt!

hmm ska till farmor och äta middag,de ska bli gott . Jag är så jäkla hungrig!då ska ja busa med Oliwia också,mysigt =)

annars så känner jag för att göra något drastiskt...men de verkade ju skita sig..men vi får välla se =)

på lördag äre personalfest,fy vad jag inte känner för att gå ut nå mer alltså,men de får man ju bara inte missa. Synd bara att ja jobar dagen efter annars hade ja fan gått lös totalt!men men..de får bli halvlugnt och ta 2 resorb innan sängen lr något =)

åh hej och hå..nu ska ja dra med mig anton heeeeeeeeeeeeeeeeeeem tjoflöjt!

Kommentarer

  • maria säger:

    haha ja de ligger tryggt här hemma och väntar på dig iaf :D åkte du bil hela natten lr? =)

    2008-09-21 | 20:21:51
    Bloggadress: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: