SaraKullh

Kväller

Kategori: Allmänt

Dagen började väldigt dåligt trodde dagen skulle få sitta i soffan heeela långa dagen MEN Mary och Emma blev min räddning,hade så trevligt så på stan och överallt var vi nu va haha :) Dollar banken och hejfadderullan! Blev även fika på rutiga,gött de!

For sedan till syster och åt fiskpinnar och potatis,de va gött de med :) Blev sedan simning vid halv 7 med Saris,mkt nice..så himla skönt nu när de är gjort men de tog emot där ibland men hehe :) Och magen hennes växer och frodas,så himla fint! vill också.... Fast jag har faktiskt kommit överens med mig själv om att vi (jag)kanske ska vänta iallafall 1 år till,vi får se då hur sugen Anton är! hoppashoppas! Jag skulle vilja köpa hus och fixa allt sånt först (behöver inte bestämt bli så men de vore ju smidigt) sen såklart att Anton skaffar ett jobb här i närheten så han iallafall kommer hem varje kväll! De är iallafall min dröm,sen får vi se!

Annars är de lugnt med mig,skulle dock behöva en klippning och färgning av Lina snarast! Ska fixa en tid nu tror ja!

hejhopp

Kommentarer

  • mary säger:

    aaah ni kommer lyckas ni med, då tiden är den rätta :D de tror jag stenhårt på! :)



    och de e klrt att jag ringer och bryr mig, sån är jag snuttan! :) tanken for genom huvudet "Varför ska sara åka hem" så ville bara kolla så du inte hängde läpp i onödan!

    ses PussochKRAAM!

    2009-04-16 | 00:39:42
    Bloggadress: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: