SaraKullh

mm

Kategori: Allmänt

Då var man nyäten och jäääkligt proppis! Blev gröt, ägg och gomacka idag till middag,de va gött :)

chifen ringde för ett tag sedan och berättade att inventeringen gick skit bra,kanonkul ju :) De rullar på bra nu :)

annars händer de inte mkt alls,jobbade ett 4 timmarspass imorse bara sen blev de lunch och stan med syster och marica med barn,mkt trevligt!Sen for vi hem till mamma,tog även med oss farmor för att äta glass!
Nu har jag lite tråkigt faktiskt,funderar på att gå och sola(som jag funderat på att göra i några veckor nu men aldrig kommit iväg) hehe så vi får väl se hur de går!

Anton skulle ringa så fort han visste om han kommer hem idag lr inte..han har ännu inte ringt :S typiskt han!Skulle ju va trevligt om han kom hem idag,men med min tur lär de icke bli så! Får KANSKE träffa han imorgon innan jag börjar jobba kl 1 sen jobbar jag öppning-stängning hela helgen..jippi! Så jag längtar redan till nästa helg och denna har inte ens börjat haha bra va?!

nja,annat nu tjohej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: