SaraKullh

Morrn

Kategori: Allmänt

Jahapp då var de måndag igen då,huvvaligen! Men de är ju somsagt ännu en kortvecka så,de är rätt lugnt! SYnd bara att jag jobbar kväll alla dagar förutom en :S

Inte gjort så mkt ännu,klivit upp och ätit frukost bara,ska väl ta och hoppa in i duschen snart med! Fattar inte,förut kunde ja stå i duscen i 30 min,nu tycker jag de bara är jobbigt! Bra att ha den vanan nu att de blir max en 10 minutare så man inte får en chock sen då man betalar för vattnet i hus. Iförsig bodde jag ju i hus först SEn lägenhet..mkt konstigt kan många tycka men,jaa rädslan för mörket och att bo i skogen gick liksom inte riktigt ihop haha :) nog om de..

Annars så är de rätt lugnt,börjar jobba kl 2 till halv 9 sen ska jag väl hem igen till ensamheten haha hemskt! Ajaj snart torsdag igen!

nja duschen nästa tjohej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: