SaraKullh

Shopping

Kategori: Allmänt

Oja idag blev de shopping för min del efter jobbet,så nu är jag klad hezt :)  Slutade kl 3 sen hem och svidade om sen hämtade mor och far mig! Anton har huxflux köpt en motorcykel,så han har åkt och hämta den ikväll i umeå så han borde va hemma snart!

iallafall, de blev iallafall nya underkläder,2 klänningar 2 tröjor skor och ett linne och örhängen..alltså jeansklänningen är så himla fin,me like! har tom lite svårt att välja vilket av allt jag ska ha på mig imorgon..hmm inte ofta de är att man har "för" mkt att välja mellan :)  Imorgon blir de alltsåg rillning hos emma med girlsen,längtar som en toka,blir även utgång! Ska bli himla skoj och hoppas vädret håller i sig :)

På tal om sol,jäklar vad den tar alltså,satt ute kanske en halvtimme idag och de syns..man kanske skavara försiktig med solen såhär nu i början..Mitt mål är att bli negro i sommar,tänk om man vore smart efter thai och solat solarium så man hållit en bra grund..men njäe så smart var inte ja.. men men :)

njanu ska ja invänta anton..ha en mysig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: