SaraKullh

tjo

Kategori: Allmänt

jäklar,kom hem från mami vid halv 7 somnade som en stock på soffan och vaknade vid 9 :S inte så smart! Fast känner mig lite trött fortfarande så..de går nog! Var vaken länge inatt....:S

Idag jobbade jag kortpass 6.30-11.30,så himla skön,bra såhär med mjukstart efter 4 dagars ledighet! Sen for jag till Sara och syrran som väntade så vi kunde gå till lekparken med de så liven,dock avr elkparken..översnöad ännu så,de gick sådär! Satt mest och pratade skit!

Skruttan hon gick alldelels själv ute,så söt så :) har en film på mobilen,men hur fan får man upp en sån här då?? :) för hightech för mig ;)

Jobbar i helgen så är ledig imorgon,skabli skönt! Hoppas på finväder imorgon också alltså :)

Ser på the mentalist nu,spännande! han är rätt snygg han,jane lr vad han heter mjo!

njäe nu törstar jag ihjäl!

imorgon blir de simning,inte simmat på lääänge nu,icke bra!

tjohej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: