SaraKullh

update

Kategori: Allmänt

ja,var ett tag sedan jag skrev något men så kan de gå ibland!

Har inte hänt så mkt sen sist,jobbat stängning mån tills idag,rätt trist :S fast idag gick tiden fort så deav skönt! Har jobbat med bästaste emilia så,de har funkat kanon :)

Var barnvakt åt Oliwia imorse då malin skulle iväg och färga och klippa håret,hon fick ju färgning av mig,snällt va :) Hon blev iallafall jättefin :) De blev sen lunch med Saris marica och syster med barn,mkt trvligt :) De måste vi göra om! Tänk så Saris också har en bebis,värsta mys ju :) Nu är ja sådär sugen igen..jobbigt :S

Anton kom hem idag men nej han är inte hemma,han är i häggdånger! Så efter jobbet gick ja till donken där elin och emma (mary jobbade) och åt en glass och snackade skit lite,de va trevligt! Men nu är jag hemma,och ser på fråga olle, lr ja de är slut nu.. synd att de är så jäkla kort :S ska väl hoppa i säng och invänta min partner sen somna haha

jobb 6.30-14 imorgon SEN har jag helg weeeiii

tjohejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: