SaraKullh

ehm

Kategori: Allmänt

Jag har kommit på att jag inte är så bra på dehär längre..illa! Men jag skriver ibland,de funkar :)

Helgen spenderades på en tandemcykel på gottland..de va skoj så länge vi inte cyklade så de var väl på kvällarna de va trevligt=) haha 12 mil blev de totalt på 3 dagar,fytusan..aldrig mer! Men gotland va trevligt s¨å dit kan ja gärna åka igen...(åka ej cykla)

Idag har de ju varit sista dagen på semestern,har varit med skruttan och syster på öppna förskolan! Man blir inte alls sugen då man ser alla små sötingar,herregud! att en människa kan va så liten alltså. Tänk när man själv har barn,l'ngtar tills den stunden då man fått till sitt liv,byggt sitt drömhus på en fin tomt vid en sjö,inrett precis som man vil ha de och sedan bara sätta igång med bebisverkstad och pang så blir man med barn på en gång och bebisen kommer där på försommaren! De skulle va en bra framtid anser jag :)hihi + att ha karln på hemmaplan,de är väl de första jag ska ta och ändra på iallafall :) vågar ju endå inte bo själv i ett hus så haha :) ja de är var min dröm de..vi får välla se hur de blir!

från de ena till de andra liksom... Ikväll blev de minigolf med sara och maria + camilla som poänguppskrivare :) haha på slute vare så jäkla kallt så vi bara smacka på bollarna så got vi kunde haha=) jag förlorade iallafall och maria och sara kom på delad första plats på 84 poäng haha grattis :P

känner mig rätt trött nu..undra om man ska sova! tror nästan de! Börjar jobba 2 imorgon,kommer nog kännas jäkla tungt :S bl'ää

Kommentarer


Kommentera inlägget här: