SaraKullh

ajaj

Kategori: Allmänt

har ett papercut på fingret,de fgör ju sjukt ont ju? ajaja!

ialalfall,anton fick behålla jobbet :) fasenj a som ville få hem honom;) haha näe då vill inte att han ska  vara arbetslös,men han hade gärna fått börja jobba på hemmaplan,inte mig emot! men så vart de ju inte så,aja! dream on!
han kansek kommer hem redan onsdagkväll,blir nice de!  De sulle ut med jobbet och käka middag ochh dricka alkoholhaltiga drycker sen kanske han skulle ta ledig torsdag och åka med hans broder som ska iväg til fjällen så..vore ju kanon! blir bara glad om jag slipper sova själv,drömde imorse om att jag blev jagad av 2 björnar..de va inge skoj!

föreesten a ja att bilen inte startade då ja skulle åka till jobbet idag :S Så ja fick halvspringa till jobbet på 7 min..men ja hann bannemig=) men ja bilen står ju kvar,måste få pappa att få liv i den l något! den står lite taskigt parkerad! och fuck ja får gå imogon bitti,fast ja då vaknar ja ju till iallafall,bara ingen hoppar på mig!


njäe nu ska ja hoppa i säng! sov så gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: