SaraKullh

onsdagskväll

Kategori: Allmänt

nämen hallå

vilken dag,sov ut till runt 10 vilket var mkt skönt! drömde de konstigaste drömmarna även imorse! jag drömmer förtusan alltid på morgonen,tur de iförsig med alla dessa mardrömmar,då är de iallafall ljust då jag vaknar upp rädd!

Nog om de! Blev en lång promenad idag också,gick en timme! Upp runt härnöhallen sen gick jag vid vattnet hela vägen tills där vid teatern sen upp förbi tempo sen till mamma! Tog en timme,de va jäkligt skönt! dock svinigt kallt för ansiktet men,aja de fick gå! När jag kom till mamma låg hon typ och sov i soffan,så trevlig va hon!

Vid halv 4 4 tiden så kom syrran och hämtade mig sen blev de simning igen!De var ännu jobbigare denna gång ,men tiden gick rätt snabbt som tur va :) För typ första gången blev jag sugen på cola med?vad kom de ifrån liksom :S Iallafall,jag syndade och köpte en cola...sen nu snart ska jag nog gå och köpa en påse godis om jag orkar ta mig ur soffläge :P

njäe nu ska jag se klart på las vegas!

hmm mina tanakr går till ellen som säkert  är inne i dimman i thai nu :s men näe jag är inte bitter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: