SaraKullh

semla

Kategori: Allmänt

yes idag åt jag min första semla för året,lr ja tro inte jag åt nån förra året heller :S fast är inte så superförtjust heller så,ont i maggen får ja av all denna grädde! Iallafall,hade ingen frukost hemma så de blev subway :P de va gött" även att vi fick rulla igång bilen!fast nu har Anton bytt batteri så nu verkar den va i trimm igen :)sen bar de iväg ut till skogen för att hälsa på Antons föräldrar,var ett tag sedan! Blev som jag trodde och Anton gick ut för att meka med allt möjligt och där satt ja jiiippi!

iallafall,sen for vif örbi min moder och fader också,de skulel ha middagsgäster så belv ingen långvarig visit! handling blev de och nu åller vi på att göra käk! potatisgratäng och fläskfilé,göttarns!Anton tog dock fel så de blev rotsaksgratäng hehe men de är 
nog gött! Peran plutt kommr väl hit sen för att se film också om jag förstått de hela rätt! jag lär väl somna ja lr något!

mamma coh pappa hade beställt kök idag,lilla sugen man blir! Lät som att de skulle bli hur fint som helst! Vill också,men somsat känns onödigt om man ska flytta snart lr något!men vi får väl se!

nja nu ska ja avsluta..tjohejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: