SaraKullh

assaaa

Kategori: Allmänt

men hallå!

Första dagen av de två lediga är snart förbi,jobbigt! har iallafall haft en trevlig dag förutom tandläkarbesöket,dock blev de ingen tandsten som försvann utan ja blev plåtat,lr ja tanden då..asfint blev de nog :S de är pga framtandne där jag tänkt skaffa en krona  (eftersom min snälla syster snällt kastade en börs med typ 100 enkronor och därmed slog sönder halva min framtand) måste firra de innan ja fyller 24 annars gäller inte försäkringen så,lika bra att göra de nu! SÅ till de roliga,jag måste då dit igen imorgon eftersom hon inte hann med de hon egentligen skulle göra..kanonkul! ingen sovmorgon imorgon heller :S

hmm ja iallafall så blev de stan med mamma malin och lillskruttan såklart! blev lite shopping cokså ett par tights i jeanstyg och en leopardmönstrad tröja! Sen åkte vi buss hem till mamma där de blev middag, De var mumisgt!

hmm,stått framför spegeln coh provat massa kläder ikväll,fan va ja längtar till sommaren! vill ha nununu! Man kan va ute sent om natten och inte frysa alls,i fina klänningar och kjolar och allt.. åh! kanske avnjuta en glas gött  vid stranden och titta på solnedgången..lr något ;) och kanske tälta på en strand!

ja de jag vill komma fram till är att sommaren är ju helt klart den bästa tiden på året,då iallafall jag mår som bäst! Skeppet hamnkrogen lär besökas en del till sommarn i hope!myspys!

spanade på resor igår också,ghittade en till thai för ett bra pris i november,rät skön tid att åka tyckte ja,då man behöver värmen och solen liksom! Januari februari lär man behöva den ännu mer så ska kolla priserna då med men de lär ju vara en aning dyrare skulle ja tro :S Anton verkar på så,kan bli trevligt :) btw så komme rhan hem imorgon ÄNTLIGEN

nja nu ska ja väl drömma mid vidare till sommaren och snaska lite godis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: