SaraKullh

Happy Birthday

Kategori: Allmänt

JA dagen är nu här då lilla jag blir hela 21 år :) kändes dock jätte ensamt att vakna imorse alldeles själv i sängen :) jahapp grattis till mig själv liksom..men men syrran kommer snart så man får lite sällskap. Fick sluta tidigare idag också,snäll min chef :)

sms har rullat in också skoj :) tannin var iallafall först inatt ;)  Anton har inte ens ringt ännu,han ligger risigt till!

nja undra om man ska hoppa in i duschen så de är gjort!

hoppas ni får en bra dag,de ska ja ha :) pöss


jag önskar mig en speciell grej,undra när ja ffår den?

Kommentarer

  • chef säger:

    Om du visste hur snäll han är! ;-) ge dig en stor klapp från mig me är du go, helt klart värd! grattis än en gång! ( nu när ja kommer ihåg de :))

    2009-01-08 | 17:40:29
  • Mickis säger:

    Grattis:)

    2009-01-08 | 21:43:07
    Bloggadress: http://mikaela88.blogg.se/
  • Maria säger:

    Grattis Gumman!! Guuu, är så förvirrad, trodde de va idag du fyllde år! Hoppas du hade en jättebra dag iaf! Miss u guys! Kramar i massor :)

    2009-01-09 | 15:44:49
    Bloggadress: http://mariawedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: