SaraKullh

iiii

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Allt bra? med mig är de bra,helgen är nu överstökad vilket känns ooootroligt bra:) gick finfint md så!Nu väntar ja bara på mat sen så är ja nöjd,blir kyckling ris med sötsursås creme fresh och sallad..längtar :)

försten,snodde en lista av saris ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Absolut!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inget löfte ens :S

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Syrran är min bästa vän så svaret blir väl ja :) Oliwiiiaaa ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej men alldelles för många "runt om kring" en :s

5. Vilka länder besökte du?
Thailand  :)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja de är mkt, förlovning barn hus.. :)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
28/3

8. Vad var din största framgång 2008?
haha,ja om jag ska svara något lär de väl vara att jag blev ställföreträdande butikschef på jobbet :)

9. Största misstaget?
Pass

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
mm,mår fortfarande inte normalt sen min vistelse i Thai :S

11. Bästa köpet?
Oj svår fråga resan till Thai, och ett ljudsystem satt väl där de skulle också :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Thai :P lätt värt de!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag blev moster såklart, och alla mina vänner och Anton i ren allmänhet!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Måste nog svara Bag in da box som saris haha :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Nog ganskalika skulle ja tro :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm pass

18. Hur tillbringade du julen?
Först jobb,sen hemma hos päronen med farmor och syster med familj

19. Blev du kär i år?
Ja på nytt kanske :)

20. Hur många one night stands?
hmm

21. Favoritprogram på TV?
hmm topmodel onge three hill

23. Bästa boken du läste i år?
"sex som jag vill ha de"

24. Största musikaliska upptäckten?
hmm för djupt för mig

25. Något du önskade dig och fick?
Fick göra min drömresa till Thai

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jora

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
kommer knappt ihåg,de var ju snart 1 år sedan ;) men jo jag jobbade min andra dag för lidl sen blev de kalajs i huset :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
De tror jag nog!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
hmm zombie haha

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och familj!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ehm...

33. Vem saknade du?
girlsen som lämnat oss i härnta för andra äventyr!

34. De bästa nya människorna du träffade?
de är många

uppdatering:
 maten blev suuupergod,anton kan han!
nu ska ja städa upp lite med  pokerface på högsta volym

tjo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: