SaraKullh

Morrn

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Hoppas Att sara och jannike hade en bra dag igår md mycket pesenter,ni får berätta sen! :)

Annars så har jag sovit så jäkla dåligt inatt,skrämde nog upp mig själv på hemvägen så de gick inte att somna,fast så är den nästan varje första natt efter anton åkt :S jobbigt! tur att ja jobbar stängning iallafall!

fasen imorgon blir de stan med syster,hon hann inte idag,måste dock ner en sväng ändå ja..syrran fyllerår på torsdag också,så då blire kalas igen:) skojskoj! och jag hade turen att linda ville byta pass med mig så ja slutar redan 13.30,så skönt! frågan är bara vad mn ska köpa till henne,har köpt en grej men vill köpa nå mer,får se vad de blir! hon läser ju min blogg så,ska inte avslöja nå mer ;)

nu ska ja klä på mig och bege mig till stan en sväng! föresten om ni var på festen för linus i lördags,ni fick inte med er en svart väska som inte tillhörde er?hojta till isåfal för då äre nog min :S

hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: