SaraKullh

Tandläkaren

Kategori: Allmänt

hej på er :)

Klev upp tidigt idag för att återigen srpinga ner till tandläkaren (som jag älskar sååå mkt..lr inte :S) Tog iallafall bort den där jäkla tandstenen och fick återigen lära mig hur ja ska borsta tänderna ;)
Gick sedan för att handla inför middagen ja tänkte bjuda Anton på då han kommer hem ikväll,när de nu blir,hans mobil är död så ja hoppas han ringer då han är på g så jag vet då ja ska vara redo haha ;)
De blir iallafall tacorullar och kroketter,så gott! men jag kan ju räkna med att jag får ont i magen,mkt grädde i :S men de äre värt ibland!

hmm efter de blev de big boy med systramin och hennes kompisar sara och marica,de va trevligt.de har ju alla barn så ja var i paradiset! Dennis är ju så go haha "Antoon laga" de bar sedan av till syster där jag hjälpte henne städa,är snäll ja ;)

KOm nyss hem så ska väl ta coh plocka undan de sista nu sen hoppa in i duschen,ska bli skönt!Blir ingen sovmorgon imorgon heller då jag ska till doktorn kl 8 :S hmm och ja börjar 13 skoj! men men lika bra att få de gjort! Har iallafall (tror jag) en lugn helg på jobbet,eftersom mina arbetskamrater är de bästa och förberett en hel del redan :) dom är bäst!

njäe nu så,in i duschen! hej så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: