SaraKullh

Tråkigt!

Kategori: Allmänt

ÅH ja har så tråkigt :( tänkte ut och gå men ser ni vädret ute?de tilltalar icke,jag som tänkte gå ner till jobbet och småprata lite och köpa godis :S skit också!
Är de nä bra på tv ikväll tro?blir till att glo på tombruken ikväll somsagt men imorgon tro ja visst d eblir syster och stan först sen blir de nog film på kvällen med nå girls och boys kanske tom :) (så tjejer häng på! mer info kommer såklart)

hmm har iallafall gjort ett feeettttttt ryck och städat hela lägenheten + att jag (Anton kommer icke tro mig) städat hela min garderob! blev  3  pappperspåsar med  kläder som ska ges bort och en som ska slängas! HAr så sjukt mkt kläder men använder inte allls mkt av de sååå nu fick en del åka! tex mina favvojeans som ja köpte på klassresan i 9:an, dom är liksom försmå..såklart de var ett ex antal år sedan,bara gilla läget ju! korumpaväxneråt! ;)

man blir bara lite smått fundersam,fatta vad dedär 3 påsarna är värda..herregud,sjukt! men aja vad ska man göra!Insett nu att jag måste införskaffa mer jeans då ja nu ger bort 3 st..hmm jobbigt,de blir nå baggy,orka tight!

nja nu ska ja väl..göra nått hejpåer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: