SaraKullh

Yeah

Kategori: Allmänt

Hejhopp sötnooosar!

vad händer hos er? Jag har precis satt mig på arslet för att lugna kroppen lite,och även v änta på att golvet ska torka så jag kan vika ihop tvätten! skoj skoj! Mamma pappa syrran och skruttan har varit här ikväll och firrat tårtan så nu står bottnen klar i kylskåpet,hoppas den är lika god som den brukar vara (tvivlar ja dock ihnte på men) blir garnering imorgon då ja kommer hem! Slutar 16,men förhoppningsvis får ja komma hem lite tidigare om chifen vill släppa iväg mig :P

Har jobbat 11-20.30 idag,rätt drygt,men de gick bra! Räknade även all nonfood,niiice! fast mina kollegor var ju så snälla och gjorde mkt innan redan,dom är bäst dom! :)

hmm annars då? nja inge speciellt,ska sova själv ikväll,länge sedan nu! känns dock knas att vakna upp själv,ingen som sjunger för en som de alltid varit ju :( buhuuu! men vad göra? JO anton kan komma hem och sjunga en trudilitt tycker ja,men de är ju vad ja tycker :P

nej nu ska ja gå och käka en macka och dega en stund till!

hejpa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: