SaraKullh

yeah

Kategori: Allmänt

mja min lediga dag har gått så himla fort...Sov rätt länge idag,var så himla trött! Klev upp strx efter 10 sen åt jag frukost på ballkongen,de va trevligt :)

sen dusch för att sedan göra mig iordning för shopping på birsta med mami och syrran! Jag blev 2 klänninga rikareiallafall :)

Är hemma nu och väntar på att något roligt ska hända..hmmm ska väl ta och äta lite kycklingsallad nu iallafall först!Sen hoppas ja på att mary vill umgås en snutt...

jobbar 6.30-13.30 imorgon åh va trött jag kommer vara känner ja haha trött redan nu!

hmm Är sugen på en promenad med,och  sola lite..får se hur de blir!


är iallafall ledig 3 helger på raken nu...ska bli så sjukt skönt såni fattar inte! Jobbar 1 til helg innan jag går på semester 17 juli..rena rama lyxen! me like :)

vad ska man göra på midsommar då tro??hmmm   och föresten..ja vill åka på yran,så vänner häng med nu för tusan måste boka nununununun :)

njäe nu ska ja äta..mums

Kommentarer


Kommentera inlägget här: