SaraKullh

äntligen söndagkväll

Kategori: Allmänt

yes,och helgen är avklarad,känns så skönt! Fast de har faktiskt gått bra :)

Blev middag hos mamma och pappa idag,så skönt! sen nu är vi hemma och myser lite innan de är dags för sängen och att Anton ska bege sig,igen....

Blir ledig både mån tis,så skönt :) Sara,simma? :)

är sugen på att köpa ny säng och tapetsera om i sovrummet,fast bara fondväggen då såklart! Ska ta en funderare på de! Sen funderar jag även på att köpa en mobil...igen! men jag måste ju snart få tummen ur alltså...ska se om min ekonomi sen får vi välla se :)

Till helgen blir jag helt solokvist,ferre @ my place lördag?!

nja nu ska jag mysa vidare medans jag har chansen,tjohejs

Kommentarer

  • Sara säger:

    jag är ledig tisdag och onsdag så simmning tisdag då? då ska du få se en rolig grej! haha :D jag är på i helgen men jobbar ju så bli luuuugnt ;)

    2009-03-16 | 08:18:54
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ferre i helgen låter najs:) Jag jobbar bara till 6 denhär veckan så äre nå umgås på g nån vardag kanske tom ja kan va med haha:p

    2009-03-16 | 08:31:43
  • elmin säger:

    va ja som skrev dedär haha:)

    2009-03-16 | 08:41:07
    Bloggadress: http://elminh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: