SaraKullh

Bosse is right!

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Idag jobbades de kortpass,så skönt! Mådde asknas imorse med...mådde illa och var alldeles likblek tydligen :S men blev bättre då jag åt något så de va nog bara att jag va hungrig! Vi körde på rätt hårt eftersom en högt uppsatt chef skulle komma och spana in vår butik dag :) Hoppas de gick bra!

Vid 12 hämtade Saris upp mig på jobbet,(mkt snällt att ja slapp gå ;) sen for vi mot badhuset där vi simmade och avnjöt en stund i bastun! sen blev de stan för att köpa slingor och så åkte vi till mina päron där malin va så hon färgade håret på oss,nice de! Stannade sedan där för att käka middag,gött :)

Men nu är jag hemma iallafall,och trött är jag!

Men lovade ju bilder på mamis nya kök så här kommer nå bilder :) inte fullt klart men näst intill!



sådär :) fint va!

föresten så ska de sälja sin matgrupp och kylskåp om någon är ute efter nytt ;() fins på blocket! haha

hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: