SaraKullh

Dagen

Kategori: Allmänt

har inte gjort alltför mkt idag,busat lite med skruttan,hostat och snytit mig haha! Åt spagetti med kyckling och wok som jag lagade åt mamma oh pappa syrran,de gillade de,men somagt de är jääkla gött :)

Kom hem vid 6 och bestämde mig för att ta en promenad,gick bortåt sälsten och tog även med mig kameran haha bilderna blev ju sådär,mkt mkt mkt finare på sommaren såklart! Blev även nå egopics och på min nya jacka :) ja gillar den!

På fredag ska de köpas skor,MÅST verkligen ha ett par nya nu,de är hål i mina jag har nu haha och ja...de har varit med om en del så nja nya ska de bli!

nu ska jag nog hoppai säng och se klart The mentalist

upp i ottan imorgon :s hmm  aja hejs



Just ja,kom på att jag tog lie bilder förut här hemma:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: