SaraKullh

Goddagens

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Gårdagen var väldigt trevlig,de vuxna blev väldigt på trycket och när singstar satte igång, jadu då gick jag och la mig haha Lr nja jag lyssnade väl ett tag men,de räckte :)

Klev upp vid 9 halv 10 för att åka hem duscha och köra mig redo för birsta, De blev en ny telefon weeeei :) Saris fixa hon! Dock är jag ju så jäääävla teknisk så jag får inte ens upp batteriluckan,så ja får förbannat nog vänta tills Anton kommer hem,han skulle varit hemma redan dock! Ringde nyss..ja då var han tydligen i häggdånger,så nu är jag fly förbannad! jävla karl!

Iallafall,tillbaka till telefonen,de blev en w715,sony ericsson! Så fin så :) Titta själva :)




Köpe present till pappsen medme eftersom han ibland läser min blogg så får de va en hemlis tills fredag :) Då han ska firas,men han fyller ju egentligen år på lördag,Oliwia med,då fyller hon 1 år,helt otroligt vad tiden går fort! Så pappa ska firas på fredag och oliwia på lördag! Och jag jobbar helg,jippie!

Annars vill jag ha sommar och sol,och bad i en pool

Kommentarer

  • Sara säger:

    Haha, men durå!:D Det är ju bara slita ;) men man får vara liite försiktig iaf!

    2009-03-22 | 18:53:39
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: