SaraKullh

HAHA

Kategori: Allmänt

ja hörreni,utgången gick som jag trodde att de skulle gå! Vid 11 var de kört och Sara körde buss...vid 12 låg jag och sussade i sängen hemma..pappa skjutsade hem mig :S Men vafasen vi hade ju saker att fira!

Vaknade supertidigt imorse som vanligt då jag varit ut,och snart kommer syrran och då ska vi ner på staden,vad vi ska göra vet jag inte,hon skulle handla nått! Tro jag ska spana efter nå kläder..

Skulle ju ner egentligen till birsta och köpta ny telefon idag,men de får bli imorgon,kan icke köra sen ha jag ingen som kan hänga med idag heller så,så de får bli imöra helt enkelt! Blir kanon de! Hoppas jag hittar en som ja blir kär i!

Saknar Anton gör jag med,så tomt att inte ens ha han här över helgen liksom :S näe ha är och super i vemdalen med jobbet...helt gratis allting! jävla... De skulle varit Lidl de haha

njäe nu måste hon ju komma snart så ska väl göra mig redo tjohejs

Kommentarer

  • Sara säger:

    Du är så söt såå =) Glad jag har dig!

    2009-03-21 | 10:43:03
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: