SaraKullh

Mååndag

Kategori: Allmänt

yepp,hela långa dagen!Och nu är jobbandet klart för idag och imorgon,ska bli så skönt att sova ut imorgon!
Är även ledig fredag,då jag tagit ut mina plustimmar som jag samlat på mig,sååå jäkla skönt! Så jag jobbar bara 3 dagar denna vecka :P Känns väldigt bra efter att jobbat varannan vecka helg! Kanon!

Handlade lite sen fick jag skjuts av mami hem,ska till syrran idag och äta,skruttan är dåligt så vill inte att hon ska ge sig ut.så då åker vi ju såklart till henne :) Fast ska nog inte gulla med henne alltför mkt då de känns som även jag har febran och hostan gör mig gaaaaaaalen :S Har iallafall köpt supergod efterrätt :P Jordgubbar och glass,hoppas gubbarna är goda!

Anton har somsagt åkt igen,fast nu är hn i Övik,så de ärinte så långt borta,skönt de! Längtar tills torsdag redan då inte blev alltför mkt kvalitetstid för oss i helgen :S Desto mer i helgen :)

nej nu ska jag lägga mig och ta de lugnt i soffan ett tag :) sköönt! hejhopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: