SaraKullh

Måndagen

Kategori: Allmänt

Ja då var snart måndagen över, dagen har gått himla fort!
På jobbet började de med vilda diskussioner över semestern... men om alt går som de ska går ja 17/7 åh längtas!

Tänk till sommaren då man slutat jobba en kväll,bara slinka in på skeppet och avnjuta en kall cider lr varför inte en god bit mat, aaahhhh sommar nu tack! Hamnkrogen också,grillbbufé mums :P

nu är jag så hungrig då jag tänker mat hela tiden,får nog bli en macka!

nej nu ska ajg fortsätta se spårlöst..lika med att jag kommr sitta och grina ihjäl mig inom en snar framtid haha

Kommentarer

  • Maria säger:

    Åhhh!! Guu va jag längtar till sommaren! och härnösand!! när jag kommer upp sen får vi ta en helkväll! Middag på hamnkrogen och så drar vi vidare till alla ställen i storstaaan ;) saknar dig och alla!! kramar!!

    2009-03-30 | 22:50:16
    Bloggadress: http://mariawedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: