SaraKullh

Tjabba Tjena Hallå

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Sitter hos syrran nu och vi har precis gjort oss redo för en dag på birsta,kan bli trevligt :)
Tror jag ska köpa nå nya underkläder idag,ett måstee!

hmm imorgon börjar jobbet igen också,känns sådär :S kommer inte träffa Anton nånting nästan :S jobbar ju 13-20.30 ,lör- 7.18.30 sen på söndag slutar ja 18.30 och då har han redan åkt :S känns INGE kul alls! Sen helgen efter de ska han till vemdalen med jobbet hela helgen och helgen efter de är de jobb för mig igen så..skojigt!!

Han kommer hem inatt iallafall,vilket ska bli mys! Skulle vilja köpa något till han i birsta också,får se vad ja hittar :)

Vi var ju på bio igår jag mary och alx, vi såg män som hatar kvinnor, den var väldigt hemsk vill ja lova,var skiträdd då ja gick hem vid 12 haha,även att en bil tutade precis bakom mig också sen åkte iväg..hmmmm!!

men nu ska vi snart åka så,men jag återkommer ikväller :P

Ha en bra dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: