SaraKullh

kväller

Kategori: Allmänt

åh medans de flesta längtar tills imorgon fredag känner jag precis tvärt emot :S imorgon börjar jag jobba 13.00-20.30 sen KANSKE Anton är hemma då jag kommer hem..hmmmm

Längtar iallafall tills nästa helg,så ska jag köpa blommor och grejs till ballkongen,och förhoppningsvis behöver vi inte tapetsera för de hoppas jag Anton vill göra medans jag jobbar i helgen ;)haha i wish! på tisdag är jag iallafall ledig så ser fram emot tisdag nu närmast,synd bara att jag ska till tandläkarn då :S de förstör liksom dagen lite :S Men då ska tandjäkeln vara klar iallafall,(skaffat ny framtand för er som undrar,eftersom den har varit halv nu i några år..såklart har den ju varit lagad..men fult vare..nu är de en hel "låtsastand". malin slängde ju en börs på mig med 10000 enkronor i då gick den av haha illa) ehm vart va ja..jo,tisdag!Då är jag nog människa igen hoppas ja!

De blev ju somsagt middag på 3 kronor idag,bjöd mamma och pappa,och malin med familj följde med också,mkt gott och trevligt!Blev väldigt mätt,nästan spykänslor..men de var de nog värt :)haha

hmm annars...sitter i soffan,pappa ser på hockey..mkt tråkigt! Sverige leder ju..alltid något! Mamma sover sen länge tillbaka haha hon snarkar som få..och jag..ja sitter ja bara! Ska väl titta lite ja med,även fast jag inte är intresserad men,,,man kanske blir lite trött då iallafall :)

nu tv då..tjoheeeej

föresten,vad skulle man göra utan vänner! jag har lugnt de bästa!

gonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: