SaraKullh

Listaaa

Kategori: Allmänt

Är du..

Arrogant:njäe


Osäker: De händer absolut

Trött: Ja rätt så just nu

Intressant: Tror de :)

Smart: Jovars,fast jag är nog inte så jäkla allmänbildad..

Barnslig: Ibland men de måste man vara :)

Liten: Man får känna sig liten ibland och krypa in i mammas famn :)


Lätt: ehm tydligen inte haha ger nog ut fel signaler tro ja

Skoltrött: nope sånt är över som tur är

Rolig: Jag tror jag var roligare förr,men ibland så¨får ja nog till de :)

Pratglad: Jadå ibland så=)

Frågvis: De kan jag nog vara

Organiserad: njaaa

Hälsosam: haha ne


Blyg: De är jag nog

Attraktiv: Jag hoppas de

Lätt uttråkad: nja


Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: vet inte ens vad de betyder



Har du..

För många vänner: Ja


Förföljelsemani: Nej


Tvångstankar: Nej

Färgat håret: Ja


Brutit några ben: inte ett enda

Några piercings: Ja

Egen dator: Antons gamla


Gjort bort dig rejält: Klart jag har,kan va rätt roligt ibland


Bra självförtroende: nja ibland kanske

Komplex: Vissa dagar kan de bli mkt sånt,kärlekshandtag gillas inte haha

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: yes

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Ja

Gjort något olagligt: ehm vet inte..säkert



Vem..

Saknar du: Anton


Vill du döda: Ingen


Rörde dig sist: Oliwia


Slog du sist: ingen aning....

Kramade du senast: Oliwia

Kysste du senast: Anton

Skrev du till sist: Mary

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: Anton

Vill du bli galet full med: med Alx Mary elin emma zandra sossan sarab Saraj Sarah (fast hon vill ja ska va nykter;)kexet emelie emma tannin Nina hanna,då skulle de va som bäst=)

Gjorde dig riktigt glad senast: Oliwia

Fick du sms från senast: Sara H :)

Ringde dig senast: Anton

Ska du gifta dig med: Anton,om jag nu gifter mig=)

Får dig att skratta: Mina vänner och familj=)

sådär :)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Söt du är :) du kan riva tapeter med mig! är heller inte så händig ;p

    2009-05-12 | 07:19:17
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/
  • Camilla säger:

    varför har alla dina vänner låsta bloggar?:)

    2009-05-12 | 15:03:39
  • Kamilla säger:

    Hej hej =) Det var ett tag sedan! Är läget bra?

    2009-05-12 | 16:14:01
    Bloggadress: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: