SaraKullh

Hej

Kategori: Allmänt

på er,nu var de ett tag sen sist igen,blivit dålig på detta nu :S

helgens bravader har gjort at mitt huvud snart sprängs(känns de som) och jag har feber..ska till doktorn vid 2 idag får att kolla så jag inte fått hjärnskakning lr liknande :S är hemmafrån jobbet idag såklart,igår var de ett tufft pass :Smen de gick iallfall och jag kom hem! syrran ska ialafall följa md för vill inte gå själv!blir nog bra!

Att Anton är hemma är ju helt underbart,hur ska de gå nästa vecka:S blää skainte tänka på de nu!

de vankas även filmkväll här snart för girlsen,får se om de blir torsdag lr fredag:) mysigt!bara jag är frisk så men de går nog över snart!

nu ska jag testa om jag är sockerberoende på tv4.se/eftertio haha

Kommentarer

  • mickis säger:

    Hoppas du inte fått hjärnskakning:( krya på dig!

    2009-11-03 | 15:06:57
    Bloggadress: http://mikaela88.blogg.se/
  • Sara säger:

    men hua! vad har hänt?=( tack!:D nee hon har en systemkamera som hon knäppt med!

    2009-11-03 | 18:30:22
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: