SaraKullh

Äntligen helg!

Kategori: Allmänt

Hej :)

Äntligen är de fredag,känns så himla skönt! Ikväll blir de fredagsmys vilket känns ännu skönare :) ska nog åka och handla lite gött sen ;)

Idag hrjag jobbat 7.30-14,och SOM de regnade då jag gick dit..fyfasen! Fast inatt tro jag himle öppnade sig?!! lät som om taket skulle rasa in! Sen efter jobb så var jag på helkroppsmassage,de va grymt skönt! Bokade tid direkt om en månad..såå skönt vare :) Kännr att jag kan unna mig de,inte ofta man gör de!

vad händer i helgen då? bra fråga..de vakas fest imorgon vet ja,får se om jag är sugen imorgon! just nu är jag inte alls sugen..me somsagt om jag känner mig själv så lär jag nog ångra mig ;) hope so!

nu tror jag faktiskt jag ska däcka av i soffan ett tag innan Anton kommer hem

hejhopp :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: