SaraKullh

God morgon!

Kategori: Allmänt

hejhopp!

Klev upp idag strax före 10,skönt! Tror dock jag sover alldelles förlänge,mitt huvud är knas!

Fick en glad överraskelse igår då jag ringde Anton igår på lunchen för att höra hur de gick för han att jobba..ha var visst hemma igen haha Han åkte till umeå på morgonen och vid 5 var han hemma igen! Så han blir hemma i veckan p g a att de fins så lite att göra på jobbet! Nice för mig :) Dock skahan "jobba" i häggdånger ändå (han kan inte sitta still en sekund) så lär inte se så mkt av honom men han kommer hem iallafal varje dag..de är drömmen de!

Iallafall...ska göra mig iordning sen åka till vovvsen igen och gå ut med henne! Sen fara förbi syrran en sväng,hann aldrig med de igår!

Jobb kl 13! blir bra de...

Till helgen blir de galej här,taggad som fasen,tror många är de :P blir kalas! :) (Alex kan du inte ta med dig singstar??=)

nu ska ja greja..hejs

Kommentarer

  • mickis säger:

    Jag är taggade som fasen :))

    2009-09-15 | 22:13:48
    Bloggadress: http://mikaela88.blogg.se/
  • Alexi säger:

    Klart jag kan ta med singstar!!:D

    2009-09-16 | 17:37:06
  • Maria! säger:

    Taggning pågår dygnet nu!!!!!!!!!Kommer väl sluta i kaos ;)

    2009-09-17 | 12:25:58
    Bloggadress: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: