SaraKullh

Måndag

Kategori: Allmänt

jo,då var de måndag igen! Dock en ännu mer tråkig och hemskt måndag än var de brukar vara..
Idag fick vi säga hejdå till vår myslisavovve,visst hon var 13 år men fy va hemskt de var..är! Troddeinte de skulle vara såhär jobigt alltså,men hon har ju varit hos oss så länge jag kommer ihåg! fruktansvärt hemskt,så hela familjen har suttit och gråtit idag. Men för hennes skull var de nog de bästa.

hmm till något roligt kanske.. :) helgen var himla skoj,dock blev de lite tårar där men de var nästan väntat haha nästan lite pinit då man börjar lipa sådär på fyllan,fast iförssig var de ok för mig att lipa för de..sådeså!
Vi var här ialalfall först på förfest  här hemma.sen drog vi vidare till Robert och Jens födelsedagsgalej på logen..de va sköj :) Men bålen var hemsk,blev nästan lite flashbacks från back in the days på hembränttiden haha huvva! Sen vid 12 halv 1 åkte vi in till stan och dansade lite :) sen gick jag hem i strumbyxorna,fötterna gjorde så sjukt ont! Förstår inte hur andra kan gå i klackar alltså,De är ju så jäkal snyggt.men ont får man! Söndage blev en bakisdag sen middag ute i häggan.

Sen idag har Sara och Nicke fått kommit hem med sin bebistös(jag tror de iallfall ;) mys för dem! Längtar tills ja får hälsa på,hon är så söt så på korten hon skickat!

Ska sova hos mamma och pappa ikväll,vil inte sitta här ensam ikväll känns de som!

nu ska ja nog hoppa in i duschen!

hejhopp

Kommentarer

  • elmin säger:

    Va ha ni tagit bort vovven? Huuuga, ja började nästan lipa här? Varför? Uscha jag grät som fan när vi tog bort min hund, de va nog en av dom värsta dagarna på länge, fy för de! Söta lilla lisafisen:(

    2009-09-21 | 23:11:15
    Bloggadress: http://elminh.blogg.se/
  • mickis säger:

    Ja limoné var livsfarligt, så man får faktiskt skylla på den.. ;) Tråkigt med vovvsen :((

    2009-09-22 | 01:56:24

Kommentera inlägget här: