SaraKullh

Måndag

Kategori: Allmänt

japp,då var de måndag igen då,känns sådär :S Dock jobbar jag bara 3 dagar denna vecka.:DE känns himla skönt :)
Synd bara att anton inte kunde ha en ledig vecka han med..han tänkte ta de men då ha de lite att göra ändå så han for till umeå imorse :S De verkar bli mindre att göra för dem på jobbet nu..hoppas de inte skär ner på mer folk..eller jo han får gärna byta jobb...han har ju nys om ett annat jobb som skulle passa han perfekt så,vi får välla se!

Helgen annars harvarit mys! hade ju en överrasknings babyshower för sara och hennes bebis i lördags! :) gjorde gipsmage och myste på,mkt trevligt :)
Sen igår blev de kalas för min havkusse johanna,höll på att fara till fel kusin haha hade varit lite pinsamt! hade noll koll :)

efter kalaset for vi en snabbis ner till hjula och köpte nya arbetsbyxor till mig,så nu ka jag knäppa byxorna haha nice!

Sen blev de Torino med mamma pappa och syrran med familj,de va mys de!

Nu ska jag göra mig iordning sen åka och gå ut med vovven,sen tror jag att jag ska åka förbi syrran och se vad de gör..om de är hemma vill säga :)

hejhopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: