SaraKullh

Tjo :)

Kategori: Allmänt

Halloj!

Nu var de ett bra tag sedan igen :S tråååk..men ibland så :)

Idag så har jag jobbat 6.30-14,de har varit en kanon,mkt skratt :) Sen ikvälll for ja till Saris en sväng och hälsade på,de får de så himla fint i sitt radhus! Rena drömmen. Undra när jag får bygga mitt hus då tro??!??!? haha

Sitter hos mamma och pappa nu och ser på tv,ska se true blood ikväll. Kanon serie! frågan är bara om jag orkar vara vaken så länge haha ;) Sov väldigt gott inatt men ändå är ja tröttis..vaknade imorse och hade världens bästa dröm, jag hade en alldelles egen bebis och de va så mys! Tur jag Har Oliwia och lilla agnes,dom är heeeelt underbara :) Stora skruttan sov sovit helt själv i sitt nya rum natten som va.. haha man blir stolt alltså:) kan tänka mig hus mamma malin känner sig hihhi :) Tänk då agnes blir sådär stor,undra hur hon kommer se ut och vara mm..så himla spännande :)

När Anton kommer hem får ja väl "tjata" lite till lr nått..haha
I helgen är jag ledig och de ska bli så himla skönt,veckan har gått så fort skönt skönt!Jag tror jag ska dra till med galej på fredag faktiskt..skulle ju va skoj sen bara va med Antonio resten av helgen,de skulle vara mys :) Vi får väl se hur mina planer kommer bli tillslut :) SKulle ju vilja ha min nya klänning ju :)

hmmmmm imorgon är de torsdag vilket betyder att Anton kommer hem,ska bli superskönt! Saknat honom mkt i veckan.Ännu värre då man inte vågar sova hemma heller :S men aja! den där jäkla drömmen(om de nu var en dröm,en granne som mamma känner hade varit med om just de ja drömde så vad vet man:S ) ska iallafall pussa sönder han då han kommer hem! De blir även jobb imorgon från 12-20.30,de blir nog bra de!

oj va långt inlägg,nice :)

nu blir de lite tv hejhopp :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: