SaraKullh

wööö

Kategori: Allmänt

jahapp,då var de ätnligen torsdag då,skönt de! fast ade varit bättre om de vore fredag och helg..men bara en dag kvar..

Sen mår jag inte ett dugg bättre heller,skit också! Just nu gör mitt huvud jäkla ont alltså :S blir en alvedon nu och lite frukost så kanske de blir bättre. Hoppas de!

Idag ska ja somsagt til jobbet lite tidigare då Emilia kommer med sin sötbit Lucas på besök,myspys :)

egentligen bode jag städa lite också nu innan men njaa ork int! har iallafall börjar så alla min kläder INTE ligger på golvet ;) Sen bordejag tvätta med..de KANSKE jag hinner med innan ja går..;) haha ni ska se högen!

10 september idag...de betyder att de snart är dags för saris bebis också :O hihi spännande :P Bebis kanske vill komma ut lie tidigare också,vem vet :) mys lär de bli för dem iallafal,nytt hus, bebis och de har varandra de ka nog inte bli så mkt bättre tro ja?=)

nej nu måste jag skynde..hejhopp :)

Kommentarer

  • Sara säger:

    söt du är! :) åh vill oxå träffa lucas!

    2009-09-10 | 10:37:44
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/
  • emma säger:

    Jonas =)

    2009-09-10 | 12:25:34

Kommentera inlägget här: