SaraKullh

yepp

Kategori: Allmänt

varit en himla mysig dag idag! Sov till ca halv 10 sen gjorde ja mig redo för att åka till mamis jobb för att hälsa på med skruttorna och syster! Kl 1 bar de iväg till Nicke och Sara för att träffa deras lilla mirakel Joline:) Hon va så himla fin,och pytte :)  De har de gjort bra:) vi tog en tur med vagnen till elin för lite fika,de va mys! Även emelie (som kommit hemen sväng. underbart) alex och mariak kikade förbi :) mkt trevligt! Och alla var såklart himla faschinerad av lilla tösen,konstigt vore de annars :) De får vi göra om många många fler ggr

Vid halv 5 hämtade mamma och pappa upp mig hos elin sen ¨kte vi till birsta en sväng! Kom hem med ett skitfint skärp ett pannband och fingervantar! nöjd! Hittae även 2 jackor jag blev sugen på..men de gick ju på nå tysen styck så..jag måste välja en..svårt svårt! jaja vi får se vad de blir av!

Nu är jag iallafall hemma efter ha gått en sväng och tagit en dusch,skönt vare! Nu blire tv! Jobb imorgon 10-15 nice de!

hejhopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: