SaraKullh

Söndag!

Kategori: Allmänt

Hello!

Söndag idag,men gud va härligt de känns att imorgon är de också söndag..weei:)Anton åker inte förrän imorgon heller! känns mkt bra!Idag har ja tänkt umgås me lite brydar,och anton är i garaget!Han har ju gjort en egen plastmaskärmare så han skulle testa den,fråga mig inte vad de är för något haha!


Ikväll blir de middag hos farmor,mkt sånt nu! imorgon blir de hos svärföräldrarna..skänt att slippa laga mat själv;)

Hade tänkt testa springskorna ja köpte igår men ja får nog vänta tills ikväll,för jag tror ja måste duscha huvve innan de är dags för bakiskjäk(även fast jag har varit nykter)Kanske jag får med mig anton också!Fast de är nog en dum idé eftersom han har kondition som en..jaa jag vet inte vad! aja de visar sig!

nu ska ja duscha iallafall tjohoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: