SaraKullh

Men hallå där :)

Kategori: Allmänt

Hejhopp:)

Jag lever.typ! haha

Idag var de första dagen på jobbet efter semestern..kändes jävligt illa igår alltså men ja, när man väl är där så brukar de gå bra,och de gjorde de! Dock förseningar med leveransen så blev lite utdraget med rutinerna! Jobbade 6.30-15 idag sen så for ja upp till dollarstore där syrran jobbade på,kul! Sen for ja hem till agnes och Oliwia och busade:) så himla mysiga alltså! De verkade ha saknat mig också;)haha båda skulle sitta på mig hela tiden:) Sen ville oliwia prova sitt paraply så vi gick ut i ösregnet och hoppade i vattenpölar och lite sånt..Agnes hon råkade ramla i en vattenpöl haha :)Lr ja hon typ blåste omkull HAHA Kan hända även den bästa;)

hmm jaha vad har ja gjort i sommar då?!?! Jag har slappat,solat varit med vännerna,supit,spytt,ätit..mkt,varit i stockholm och shoppat,och kajakat på åland haha ja herregud! Föresten jag har bessat Iphone 4 också..himla fint! tar dock ett tag innan ja får den men..bara hoppas den är värd att vänta på!:)

hmm ja då kan ja iallafall bjud apå lite bilder:) blir lite roligare här då:)

nu ska ja mysa i soffan hejaveja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: