SaraKullh

hej igen

Kategori: Allmänt

hmm andra gången för idag? Helt otroligt ;) Kan vara för att jag har rätt tråkigt!

Har inte gjort ett skit idag,bara lega i soffan typ! Lr vi va faktiskt ut en sväng för att handla mat också och hämta min bil sen igår hos elin! Till middag blev de tacorullar och rotsaker med en smaskig sallad till :) jäkla gott blev de!Blir gött i matlådan imorgon de lilla som blev kvar!Äntligen ska ja slippa äta uppvärmd mat från jobbet haha!

Pratar just nu med elin på msn,väldigt "het" diskussion:) haha så jag ska väl sluta skriva här och göra slag i saken ;)

imorgon blir de jobb igen:S känns ICKE bra! jobbar 2 kvällar på raken dessutom! MEN är ledig onsdag(trettondagsafton) och sen på fredag är de ju min födelsedag! 22 bast..nice:P men vart fan är barnen? vart är ringen???inte fan vet ja..illa haha

Sen på lördag ska ju jag och mickis ha födesledagsfest på vårtan! hoppas de blir kul:) och ingen river stället! Men de går nog bra..måste bara fixa musiken! och så att alla har nånstans att sitta och så=)



nuuuuuuuuuuuuu blir de film och dippe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: