SaraKullh

Hello!

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Torsdag,sköönt! Inte långt till helg nu,känns som denna vecka varit lång :S

Började dagen men att skotta fram bilen.var typ en meter snö runt bilen imorse:S vart så jäkla förbannad,nästan så jag började gråta haha hemskt! men de var bara att göra! sen for jag och hämtade alex och elin för att träna sönder på spegeln! Vi  maxade på som vanligt haha köpte även kort tills första april,blev jäkla dyrt att betala för varje gång märkte ja :S haha


kvart i 2 blev de jobb,var på svindåligt humör,och allt kändes sjukt jobbigt! allt var så struligt! men tillslut så slapp ja de dåliga humöret iallafall!

nu är jag hemma och känner att jag kommer somna ganska ovaggat ikväll!


natti

Kommentarer

  • Frida säger:

    Hello sköna böna! Vilken fin blogg du har fått! jag vill också ha en fin blogg! Men jag hittar inga fina bilder eller har ingen idé om hur jag vill ha det! Nu ska jag sova för imorrn drar jag till fjällen! Wiie! Ses på måndag darling! PÖSS

    2010-02-03 | 23:05:03
    Bloggadress: http://fairyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här: