SaraKullh

Hoppla

Kategori: Allmänt

Halloj!

Min dag har varit mkt mysig! Lr de va ju inge skoj att syrran har magsjuka men ja fick ha agnes hela dagen,så mysigt! vi va på en rejäl promenad,sen va vi hos sara och joline,och där blev ja bjuden på våfflor!Var himla gott,tack så mkt:) Man blev ju en aningens mer sugen nu efter barn om man säger så! SÅ mysigt! Måste byta karl först sen så haha


sitter i soffan hos mamma och pappa nu,imorgon blir de jobb! Jobbar helg denna helg,känns väl rätt okej ändå..fast de blir inte mkt anton..han kommer hem imorgonkväll,jag jobbar till halv 9 sen jobbar ja från 9-18.30 på lördag sen middag på royal med jobbet. sen på söndag 9.45-18.30 och anton lär åka vid 19 tiden :S ajaaaa!

undra om ja ska bli ihop med wagner istället?han frågade chans igår..mm ja tror de! ska ringa han nu


hejpppaaaa


Kommentarer

  • mickis säger:

    Ska ni äta hos mig?:) Ni har inte bokat bord.. FY på er :P

    2010-01-21 | 22:01:43
  • mickis säger:

    Sist jag kollade idag, så hade vi ingen bokning iaf.. :P Men men, ni är ju självklart välkommna ändå ;)

    2010-01-21 | 23:19:16
  • Sara säger:

    Haha, ja ta wagner! Gissa vad jag drömde då? Krullan med bebismage!

    2010-01-22 | 09:13:41
    Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: