SaraKullh

Ledig tisdag!

Kategori: Allmänt

Hejs!

Mja idag har jag varit ledig,mkt skönt! Så jag började dagen med en sovmorgon klev upp strax efter 10 och gjorde mig redo för staden för lunch! Åt på rutiga duken med Emma Elin Sara (och jollan som låg coh sov så gott i vagnen)De va himla gott som vanligt;)

Sen skulle Sara på öppna och Elin skulle jobba så jag och Emma gick en sväng på stan och så,köpte present till syrran som fyller år på fredag också,hoppas hon blir glad:)

Sen blev de massage kl 16,så jäääkla skönt! Rekomenderar Eva som håller till på parkaden ingång samma som bowlingen! mkt bra!

Sen blev de tacos med heela familjen hos syrran,kalasgott:) Efter vi badat båda prinsessorna så var de dags för oss att ta oss ut på en långpromenad,sagt och gjort..men fan va kallt de va..mina ben kände ja knappt! men nu är vi inne! lr ja åkte hem(lr till mamma och pappa,sover här)

imorgon blir de jobb 7-15 sen kl 17 ska jag alex mamma och malin prova på powerball,får se hur de går haha!

men nu ska ja slappa..

tjohej=)

Kommentarer

  • Mary! säger:

    Fan vad kul att ni kan träna! :( En annan är liksom fast på jobbet hela tiden känns de som =(

    2010-01-13 | 00:01:24
    Bloggadress: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här: