SaraKullh

träning

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Sitter och ser  roomservice nu,men de är reklam!Är inget fan av vad de gör i detta program..haha men men=)
Var och tränade kl 17,powerball stog på schemat idag,de va lika jobbigt som sist,om inte jobbigare! Får se hur de känns imorgon hehe!Tur jag är ledig ivarjefall!

Imorgon blir de till att umgås med prinsessorna och syrran! Måste på stan och fixa lite grejer!icke glömma!

Sen så tror ja jag ska få med elin och träna lite gym?????sen kanske umgås en skvätt på kvällen???nån som är på?


föresten,kommentera alla som läser min blogg,så jag vet vilka ni är! Vore skoj att se!

ne nu ska ja se vidare på roomservice!

tjohej


ps såhär kommer jag se ut till sommarn Ds

Kommentarer

  • Grannen säger:

    Hamnade här av nån anledning =) Bloggar är underhållande och denna är bra.



    Ha det gott

    2010-01-21 | 02:38:55

Kommentera inlägget här: