SaraKullh

Ledig dag!

Kategori: Allmänt

Ja jisses vilket väder de varit idag=) började dagen med en lång och skön promenad med elin..var så himla varmt och skönt:) Sen var de bara hem och äta frukost sen göra sig redo för birsta med mamma syrran farmor faster och barnen:) väldigt trevligt! Köpte lite kläder till anton(han hade visst glömt att han skulle på bröllop på lördag) sen lite småtjaffs till mig själv:)

När vi kom hem blev de kalas hos moster som fyller år idag..gott med jordgubbstårta;)

hmm midsommarhelgen ja..den blev väldigt lugn och fridfull lr ja nästan! På midsommar var jag och anton hos marica och glenn i sjö.syrran jimmy och barnen var där också..fullt ös=),lekte lekar och så!
på lördagkväll umgicks ja lite med elin och zandra sen kom emma också:) blev en sväng till gussjönoret då ja skulle hämta anton..men han ville inte åka med hem då de väl var dags..så sur som ett..jaa jag vet inte va åkte ja hem igen! karljävel!men hem kom han ändå som tur va..tur för han de haha:)Han kom på att de kanske inte va så snällt då ja sover ensam 4 dagar i veckan ändå..!

på söndagen dog ja av i soffan efter helgens jobb och firande! äntligen är helgen över och idga tisdag har ja haft min lediga dag! himla skönt att vara ledig sådär en dag i veckan! Nu jobbar jag inte helg förrän i slutet av augusti skulle jag tro..efter semestern! Har bara 7 dahar kvar att jobba..går nästa fredag,känns JÄVLIGT bra! Tiden får gärna gå fort tills dess..men sen får de gå saaaakta;) Ska försöka och inte stressa alls och bara ta dagen som den kommer..svårt att göra de i vardagen..alldelles för mkt stress och skit..inte bra för min kropp!Semester blir bra nu:)

hmm jajust..laddar för fullt tills bröllopet på lördag,ska bli kul..bo på hotell och så också! Mys de! Sen på fredagen blir de eclipse..hoppas Anton hinner hem tills halv 7 bara,vill att han ska gå med också! Annars blir de jag syrran och jimmy!Annars får jag väl ta med mig en vän;) blir nog en bra helg..

ne nu ska jag ta och göra nå annat..snart sova också=)

natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: