SaraKullh

Hallå där

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

jobbat klart för dagen..lr ja de var för en timme sen! Har väl gått bra,har försökt tagit de lugnt och sansat,gick rätt bra!

sitter och degar nu i soffan ska väl snart göra nå käk! tror de få bli mackisar och korv..gött de=)


helgen har varit himla skön..mestadels iallafall! Sista april spenderades hemma med Antonia,så himla skönt! Åt tacorullar och köpte gotta och hyrde Avatar,kände inte alls för nån fest! Men fest blev de på lördagen iallafall..förfesten var helt ok..lite seg ibörjan kände jag mig men den började de gå bra haha..men krogen var ingen höjdare var där i 5 min kanske! Att man aldrig lär sig!

På söndagen mådde ja faktiskt helt ok,åt lite pizza och tog en bakistablett innan ja gick och la mig så de funkade :) Var bara trött!:) Blev iallafall middag hos päronen,fick nästan inte med mig Anton för han tjurade som satan..men tillslut så! mkt god mat såklart.kyckling potatis och en gojävlasallad haha:)

sen blev de mys i soffan resten av kvällen, ahah såg en bra film på 3 an också..god luck chuck haha skitbra!men de blev sent..var tröttsala imorse!


ne nu ska ja firra middag! hejhopp=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: